Lúgosító diéta–visszaút az egyensúlyhoz

Tóbi Andrea - forrás: naturtanya
2014. 05. 16. 14:06:47
Lúgosító diéta–visszaút az egyensúlyhoz

Lúgosító diéta–visszaút az egyensúlyhoz

Alapdiéta, ami 3 hét alatt felére csökkentheti a candida értéket, visszaszerezheti vitalitását, és búcsút inthet a narancsbőrnek és zsírpárnáknak is.

 

Lúgosító diéta–visszaút az egyensúlyhoz

Alapdiéta, ami 3 hét alatt felére csökkentheti a candida értéket, visszaszerezheti vitalitását, és búcsút inthet a narancsbőrnek és zsírpárnáknak is.
Miért, hogyan?

A lúgosító diéta, a legveszélyesebb civilizációs megbetegedést, az elsavasodást kezeli. A savak romboló hatásúak, elsavanyítják a testet, sejtpusztulást idéznek elő. A savasodás hátterében természetellenes életmódunk, hanyagságunk és tudatlanságunk áll. A jó hír az, hogy a folyamat bármikor visszafordítható! A rossz az, hogy a savas közegben jól érzik magukat olyan patogének, mint a candida és az E.coli és az, hogy a szervezet a savak megkötésére ásványokat von el a fogakból, csontozatból, szövetekből (porcok – porckopás, ízületi gyulladás, hajas fejbőr-hajhullás, érfal-visszeresedés, fogak-fogszuvasodás, csontok-csontritkulás…), hogy azokat salakanyagként a test szeméttárolóiba helyezze, ami nem más, mint a tágulékony zsírsejtek és a kötőszövet (nyirokpangás, narancsbőr).
  

A candida a savas pH-t kedveli, hát vegyük el a kedvét lúgosítással. A lúgosítás a zsírsejteket zsugorítja, a kötőszövetet feszessé teszi, mivel azok salakanyagokkal vannak kitömve. Lúgosítással elejét lehet venni a civilizációs megbetegedéseknek, mint a magas vérnyomás, kopásos, gyulladásos ízületi panaszok, bélbetegségek (olyan degeneratív is, mint a vastagbélrák), II. típusú cukorbetegség, allergiák, csontritkulás, koszorúér betegségek, alvászavarok, elhízás, pánikbetegségek és a depresszió.

Lúgosító Gabonadiéta első 3 hét, és 5 alapszabály:
* Igyál * Rágj * 5-ször egyél * Mozogj * Mosolyogj

Az első 3 hét a gabonáké, a csíráké és a folyadékoké . Nem kell megijedni! Nagyon egyszerűen és igazán finoman, ráadásul villámgyorsan elkészíthetők.

A 4-5. héten felvehetjük a tésztás ételeket és a joghurtot (csak teljes kiőrlésű és élesztőmentes termékek, csak natur joghurt, kefír nem!). Zöldségek: nyersen és párolva. Öntetként használj hidegen sajtolt olajokat (telítetlen zsírok). Lassan fokozatosan adagoljuk a zöldségeket, mert a lomha emésztőrendszert (lelakott, elhanyagolt emésztés) újra formába kell hozni, hogy a növényi cellulózokkal el tudjon bánni. Nagyon finom zöldségöntet a tökmagolaj. 

A 6. héttől jöhetnek a gyümölcsök és a húsok is (elsősorban az apró bogyós gyümölcsök és alma, húsok közül a szárnyasok és a tenger gyümölcsei). Párolva! Nem rántunk, felesleges az a bunda, az csak arra jó, hogy savasítson és csökkentse az Omega3 zsírsavak arányát!

A 8. héttől kezdve pedig csak a mértékletesség és az arany középút betartására ügyelj. Azaz mindent ehetsz, csak mértékkel. Törekedni kell, hogy silány élelmiszerek helyett tápanyagokban gazdag táplálkozást folytassunk. Hátrány: ezeket az alapanyagokat nem találod meg az ABC polcain.

Amit inni kell:

naponta 3 liter lúgosító-méregtelenítő, szerves összetevőkben gazdag folyadékok. Javaslat:

* Bio nyírfanedv (kolloidális, sejtszinten felszívódó összetevők, kizárólag a természet állítja elő, emberi kéz nem érintette. Ipari titokkal védett Bio termék).
* Puridren® lúgosító-méregtelenítő koncentrátum (szerves klorofill koncentrátum, gyógynövényekkel. A klorofill végzi a lúgosítást, a benne található 12 gyógynövény pedig a méregtelenítést. A koncentrátumot hígítani kell!).
* Lipo+ béltisztító-bélflóra építő főzet (prebiotikus rost alapú főzet, ami a hasznos bélbaktériumokat kolonizálja, gyógynövény tartalma a megkövesedett fekáliát lazítja, megtisztítva a beleket).

Fogyasztásuk: minden nap 1 dl Bio Nyírfanedv reggel éhgyomorra, a nap további részében 2*1,5 liter szénsavmentes vízben hígított Puridren® és Lipo+ főzet, egyenlő arányban elosztva.
Amit enni kell:

egész szemű gabonák megfőzve, és csíramagok csírái (legalább 1-3 evőkanál, naponta).

A kásák magas rostanyag tartalmú, könnyen emészthető táplálékok. A csíráknál gazdagabb, természetes és komplex tápanyagforrást nem találunk a Földön! Ezek a parányi élő tápanyagok erőteljes lúgosítók. Még egy fontos tulajdonságuk van: lélekgyógyítók. Az otthoni csíráztatás nem csak a testnek, de a léleknek is gyógyítója. A csíranövények növekedése visszavisz minket a gyermekkorba, az iskolás évekhez, amikor környezetórán babot csíráztattunk. Rácsodálkozik az ember, hogy milyen fantasztikus a természet. Nincs még egy olyan természetes növényi táplálék a földön, ami több tápanyagot (enzimeket, fitovegyületeket, aminosavakat, vitaminokat, ásványi anyagokat, fehérjét) tartalmazna, mint a friss, élő csírák. A csíráztatott forma nem okoz allergiát, erős antiszeptikus és antiallergén hatású (a babfélék sem puffasztanak, ha csíráztatva fogyasztjuk őket).

Szemes gabonák: Minden nap minimum negyed kiló gabonát (köles, quinoa, barnarizs, rozs, zab, árpa, amarant, hajdina, barna kusz-kusz..) főzünk meg és azt 5 részletre elosztva, fogyasszuk egész nap, alapos rágással.
Fogyasztásuk:

    barnarizs, rozs, zab, árpa = ezeket előző este be kell áztatni, majd másnap növényi vegeta hozzáadásával puhára főzzük 2-szeres mennyiségű vízben.
    köles, quinoa, amarant, hajdina = vékony olajon egy fej hagymát megpirítunk, csipet tengeri sóval és zöld fűszerekkel meghintjük (szárított algákat is tördelhetünk bele), majd rádobjuk az alapra a kiválasztott gabonát és alaposan összekeverjük, hogy az ízek elegyedjenek, kétszeres mennyiségű vízzel (quinoa, amarant, egyszeres víz) felöntjük és 12-15 perc alatt kész is a kása.

Bio csíráztatni való magok: Bio Adzuki bab, Bio Bazsalikom, Bio Brokkoli, Bio Csicseriborsó, Bio Édeskömény, Bio Fehér retek, Bio Fokhagyma, Bio Hajdina, Bio Lencse, Bio Lenmag, Bio Lepkeszegmag, Bio Lóhere, Bio Mungóbab, Bio Mustármag, Bio Napraforgó, Bio Piros retek, Bio Póréhagyma, Bio Ruccola, Bio Szójabab, Bio Vöröskáposzta, Bio Zöldborsó, Bio Zsázsa.
Fogyasztásuk:

Csíráztatás menete: áztat – kiterít – öblít - fogyaszt
Nagyon fontos, hogy kizárólag vegyszermentes magokat csíráztassunk! A csírák a csíráztatás első fázisában (3.- 4. nap) a leggazdagabbak tápanyagokban (enzimek, ásványok, fitovegyületek, vitaminok, aminosavak, fehérjék) ezért mindig friss, fiatal zsenge csírákat fogyasszon és az anyamaggal együtt egye meg.

A megmosott, kiválogatott magokat vízben áztatjuk (3-12 óra, fajtája válogatja). Legalább annyi vizet engedünk rá, hogy ellepje őket. Az áztatási idő után a duzzadt szemeket kiterítjük a csíráztató tál lyukacsos szintjére. Naponta kétszer- háromszor átöblítve nedvesen tartjuk (a magok soha ne álljanak a vízben és minden nap át kell mosni őket, mert rothadásnak indulnak). Csíráztatni egész évben lehet, így minden nap friss és tápláló, vitamindús csíra áll a rendelkezésünkre, hogy kiegészítsük vele szokásos étkezéseinket. Belekeverhetjük a kedvenc salátánkba, müzlinkbe, megszórhatjuk vele szendvicsünket, dúsíthatunk vele levest, főzeléket.
Az egészséget nem tudod megvenni, azért tenned is kell!

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog
blog comments powered by Disqus